Rejestracja

ZASADY REJESTRACJI NA TURNUSY SAREPTY 2017

  1. Rejestracja na turnusy odbywa się wyłącznie poprzez formularz na stronie internetowej www.bractwosarepta.pl
  2. Wypełnienie zgłoszenia oznacza deklarację udziału w wybranym turnusie. W razie rezygnacji z udziału – uprzejmie prosimy o informację, aby nie blokować miejsca innym.
  3. Podczas rejestracji imię i nazwisko należy podawać w brzmieniu oficjalnym (tzn. takim, jak w dokumentach).
  4. W pierwszym etapie rejestracji każdy może zapisać się tylko na jeden turnus młodzieżowy (dla gimnazjów i szkół średnich). W drugim etapie rejestracji, który rozpocznie się 20 maja, będzie można zapisać się na wszystkie wolne miejsca bez ograniczeń.
  5. Potwierdzeniem rejestracji jest wpisanie na listę uczestników publikowaną na stronie www.bractwosarepta.pl
  6. W czerwcu na wskazany adres e-mail zostanie wysłany komplet dokumentów związanych z udziałem w turnusie.
  7. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub problemów prosimy o kontakt: bractwo@sarepta.pl

Formularz Rejestracji